luni, 13 octombrie 2014

Căminul tău - un colț de rai - săptămâna 2

Saptamana 2 - 6-12 octombrie 2014 -
Puneți zilnic o muzică plăcută. Alegeți muzică clasică, ambientală sau religioasă, sau alt fel de muzică care face plăcere întregii familii. Străduiți-vă să folosiți cuvinte plăcute și să nu vă certați cu nimeni. Reamintiți familiei să evite mânia, bârfa, criticismul sau răspunsurile obraznice. Ca soție și mamă încercați să fiți plină de blândețe față de toți.
Saptamana aceasta lucreaza la politete si autocontrol.




Saptamana ce a trecut am lucrat, ne-am distrat, am ascultat muzica frumoasa.  Ne-am mai si suparat dar ne-a trecut repede, ce-i drept, de fiecare data cand ma "lua valul" ma gandeam la obiectivul saptamanii 2. 
Ne-am bucurat de vremea frumoasa si de orasul nostru plin de pelerini veniti din toata tara la Sarbatoarea Sfintei Cuvioase Parascheva. 



Am facut fotografii frumoase si salam de biscuiti pentru pofticiosi.


Am mai cumparat lumanari frumoase din ceara naturala de albine, miros foarte frumos !


Săptămâna voastră cum a fost ?

Nico.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu