duminică, 12 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple



Jurnalul a fost adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa. Eu l-am preluat de pe Dulce casă

♥ PENTRU ASTAZI...
12.10.2014, duminică, ora 18:40

♥ Afara...
...este o zi minunată de toamnă, Iașiul e plin de pelerini veniți la Cuvioasa Parascheva.

♥ Ma gandesc ...
...cu drag și nerăbdare la toate planurile de voluntariat pe care le-am făcut cu o colegă de la școală.


♥ Sunt recunoscatoare...
pentru anul școlar ce se anunță plin de activități.

♥ Din bucatarie...
...vine miros de leuștean din ciorbița de perișoare.
Mă gândesc sa fac un salam de biscuiți.

♥ Ce mai mesteresc/creez...
...am început să pictez o nouă icoană pe sticlă.

♥ Intentionez sa ...
...termin toate hârtiile si graficele pentru serviciu

♥ Citesc...

...doar documente pentru serviciu, în acest moment.

♥ Sper...
...ca săptămâna aceasta să termin toate hârtiile pentru serviciu și să-mi eliberez programul astfel încât să am mai mult timp pentru puiul meu.

♥ Abia astept sa...
...încep activitățile de voluntariat.

♥ Am invatat(invat) ...
...că oricât ne-am stradui să fim pe placul tuturor nu vom reusi.

♥ Prin casa...
...am mutat mobila săptămâna aceasta.

♥ Ma intreb...
...dacă nu cumva ar fi bine să-mi construiesc un container pentru compost. Îmi surâde ideea.

♥ Un citat preferat pentru azi...




♥ Unul din lucrurile mele preferate...
...îmi place foarte mult să fac poze.

♥ Cateva planuri pentru restul saptamanii...
...vreau să fac ordine în toată casa. Am găsit câteva ponturi bune pe Dulce casă.

♥ O fotografie de astazi...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu