vineri, 17 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple



Jurnalul a fost adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa. Eu l-am preluat de pe Dulce casă

♥ PENTRU ASTAZI...
17.10.2014, duminică, ora 19:09

♥ Afara...
...deși e cald, plouă, toamna și-a intrat în drepturi.

♥ Mă gândesc ...
...cu nerăbdare la Crăciun.




♥ Sunt recunoscatoare...
...pentru oamenii minunați din viața mea.

♥ Din bucatarie...
...se zăresc pe geam picăturile de ploaie.

♥ Ce mai mesteresc/creez...
...am reluat lucrul la ia mea frumoasă. Sper să o termin până la 1 Decembrie.

♥ Intenționez să ...
...petrec mai mult timp cu piciul meu.

♥ Citesc...
...doar documente pentru serviciu, în acest moment.

♥ Sper...
...să avem o toamnă blândă.

♥ Abia astept să...
...încep activitățile de voluntariat.

♥ Am învățat(învăț) ...
...că oricât ne-am stradui să fim pe placul tuturor nu vom reusi.

♥ Prin casa...
...am mutat mobila săptămâna aceasta.

♥ Ma intreb...
...dacă nu cumva ar fi bine să-mi construiesc un container pentru compost. Îmi surâde ideea.

♥ Un citat preferat pentru azi...

Reporter: Lumea spune că e nevoie de mulţi bani ca să creşti un copil. Cum vă descurcaţi din acest punct de vedere?
Neculai Popa (tatăl celor 13 copii): Ai nevoie de bani, dar… nu e Dumnezeu sărac! L-a pus cineva pe Dumnezeu la încercare şi l-a găsit sărac? Nu-i Dumnezeu sărac! Dumnezeu e bogat, îţi dă – nu ştim noi cere cât știe Dumnezeu să dea. Că Dumnezeu nu e un ageamiu, e Împărat. El nu dă cu leţcaia, dă cu tolba. Şi n-ai de ce să te temi. (Doxologia)

♥ Unul din lucrurile mele preferate...
...culorile toamnei.

♥ Câteva planuri pentru restul săptămânii...
...vreau să temin de făcut ordine în casă.

♥ O fotografie de astăzi...
... azi dimineață, în curtea liceului în care lucrez.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu