miercuri, 15 octombrie 2014

Salam de biscuiți

Am făcut săptămâna aceasta salam de biscuiți. Am încercat sa încropesc o rețetă nouă, sătulă fiind de toate rețetele pline de zahăr și rahat.

Ingrediente:

  1. 1 pachet de biscuiți simpli
  2. Fructe deshidratate
  3. Jumatate de pachet de unt
  4. 200 ml lapte
  5. Sirop de agave/artar
  6. 2-3 linguri rase de cacao
  7. O lingură de rom





Mai întâi, macin fin trei sferturi din pachetul de biscuiți iar un sfert îl sfărâm mare. Tai fructele deshidratate și le amestec cu biscuiții și cu cele 2-3 linguri de cacao.






Pun laptele la fiert, iar când a fiert sting focul și adaug untul. După ce s-a răcit puțin, torn laptele cu unt peste biscuiți, adaug romul și 2-3 linguri de sirop de agave si amestec.

Compoziția o pun în folie alimentară și o bag în frigider pană se întarește atât cât să o pot tăia.


Nu am apucat să mai fac poza de final, soțul si piciul meu mi-au sabotat articolul, mâncând salamul de biscuiți.

Spor la lucru și poftă bună!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu