sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Jurnalul unei femei simple



Jurnalul a fost adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
Eu l-am preluat de pe Dulce casă

♥ PENTRU ASTAZI...
01.11.2014, sâmbătă, ora 9:10

♥ Afara...
... e frig și ceață.



♥ Mă gândesc ...
... la treburile pe care le am de făcut azi.


♥ Sunt recunoscatoare...
... pentru dimineața aceasta liniștită.

♥ Din bucatarie...
... vine miros de cafea.

♥ Ce mai mesteresc/creez...
... săptămâna aceasta am pus în funcțiune tabla interactivă a colegiului în care predau, sunt foarte mândra de lucrul ăsta. Era abandonată, nu mai avea nici cablu de alimentare si nici cablu usb.

♥ Intenționez să ...
... merg în vizită la o prietenă azi.

♥ Citesc...
...Isprăvile lui Guguță.

♥ Sper...
... să reușesc sa trimit lucrările copiilor la un concurs extrașcolar.

♥ Abia astept să...
... plec într-o mini vacanță.

♥ Am învățat(învăț) ...
... să merg cu pași mici și siguri.

♥ Prin casa...
... e liniște, sunt doar eu cu piciul meu acasă.

♥ Ma intreb...
... când am să mă mut în căsuța mea de la țară ?

♥ Un citat preferat pentru azi...

'' Ai curaj pentru marile supărări din viaţă şi răbdare pentru cele mici ; și când ţi-ai terminat cu trudă treburile zilnice , mergi și dormi liniştit ... Dumnezeu este treaz . ''

♥ Unul din lucrurile mele preferate...
...cafeaua.

♥ Câteva planuri pentru restul săptămânii...
... am de făcut planuri de lecție, voi avea asistență.

♥ O fotografie de azi




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu