miercuri, 27 ianuarie 2016

10 plante aromatice care pot fi crescute in borcane sau cutii reciclate


De cand cu clima asta schimbatoare, a inceput mai tot omul sa-si dea seama cat e de necesar sa reciclam deseurile si sa ocrotim natura, cat este de important sa respiram aerul curat si cata nevoie avem ca mediul inconjurator sa fie sanatos.



Chiar daca nu dispuneti de o casa cu gradina, in care sa plantati tot felul de ierburi aromatice, va puteti amenaja o mini-gradina pe balcon, plantand ierburi in borcane sau cutii reciclate.


Eu am adunat cateva cutii de tabla de la alune si rosii cuburi, le-am dat jos hartia de pe ele, le-am pictat si acum asteapta cuminti noii locatari, semintele de ierburi aromatice.



In aceasta primavara m-am gandit sa plantez:
  1. Menta
  2. Rozmarin
  3. Busuioc
  4. Oregano
  5. Patrunjel
  6. Coriandru
  7. Marar
  8. Salvie
  9. Tarhon
  10. Cimbru
Voi ce seminte pregatiti pentru gradina voastra??


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu